Pulower w szpic ciemnoszary

Model: AM002002
Od
222,25
Wyczerpany

Pulower z wycięciem w szpic wykonany z gładkiej dzianiny złożonej w 50% z wełny merynosa i w 50% z akrylu. Jest swetrem cienkim a jednocześnie bardzo ciepłym, można go zakłądać pod marynarkę. Pulower należy do kolekcji zima 2010, która została zrealizowana dla Holyart przez włoski zakład dziewiarski Marcellino, założony w 1961r. Cenne przędze i bogate doświadczenie zdobyte w branży dziewiarskiej sprawiają, że ten pulower z wełny merynosa jest produktem wysokiej jakości.

Pulower jest W CAŁOŚCI...

Dodatkowe informacje

Dostawa Kurierem
w ciągu 4-5 dni

SATYSFAKCJA LUB ZWROT KOSZTÓW W CIĄGU 30 DNI

Informacje i Charakterystyka

Pulower z wycięciem w szpic wykonany z gładkiej dzianiny złożonej w 50% z wełny merynosa i w 50% z akrylu. Jest swetrem cienkim a jednocześnie bardzo ciepłym, można go zakłądać pod marynarkę. Pulower należy do kolekcji zima 2010, która została zrealizowana dla Holyart przez włoski zakład dziewiarski Marcellino, założony w 1961r. Cenne przędze i bogate doświadczenie zdobyte w branży dziewiarskiej sprawiają, że ten pulower z wełny merynosa jest produktem wysokiej jakości.

Pulower jest W CAŁOŚCI WYKONANY I ZAPAKOWANY WE WŁOSZECH. Wiele produktów w branży dziewiarskiej zostaje zrealizowanych za granicą i zapakowanych we Włoszech. My zdecydowaliśmy zaproponować kolekcję całkowicie zrealizowaną we Włoszech w każdej fazie wykonania: krój, szycie, prasowanie, zapakowanie!

Pulower jest dostępny w ciemnoszarym kolorze. Wybierz pod obrazkiem rozmiar, którego potrzebujesz.

Recenzje klientów

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji: chcesz być pierwszy? Aby napisać recenzję musisz być zarejestrowany.

Dodaj recenzję
Recenzje
Krystyna | 1/12/2024
Z serca dziękuję za ogromną życzliwość, otwartość oraz kompetencje osób obsługujących klientów....
sr. R. | 1/5/2024
Szczęść Boże, dziś otrzymałam przesyłkę i chciałabym podziękować: artykuły są naprawdę piękne!...
Krzysztof N. | 10/26/2023
Jestem bardzo zadowolony z jakości towarów i przede wszystkim z podejścia do klienta. Zostałem...