Zwrot towaru

Prawo do odstąpienia od umowy

Sprzedaż online jest traktowana na równi ze sprzedażą wysyłkową i, zgodnie z Europejską Dyrektywą o Prawach Konsumentów (Dyrektywa 2011/83/UE), sprzedawcy są zobowiązani do zapewnienia konsumentom określonych środków ochrony, w szczególności w zakresie prawa odstąpienia od umowy. Holyart nie tylko w pełni przestrzega europejskich przepisów dotyczących prawa odstąpienia od umowy, ale także idzie o krok dalej, oferując swoim klientom jeszcze szerszą ochronę niż ta przewidziana w dyrektywie.

Co przewiduje prawo europejskie?

  1. Klient może zmienić zdanie w ciągu 14 od daty zakupu, wysyłając do sprzedawcy list polecony za potwierdzeniem odbioru.
  2. Klient musi odesłać towar do sprzedawcy na swój koszt.
  3. Klient, jeżeli jest niezadowolony z produktu, aby otrzymać zwrot wpłaconej kwoty musi odesłać zakwestionowany lub odrzucony towar w integralnym opakowaniu.
  4. Zwrot płatności za zamówienie zostanie dokonany w ciągu 30 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.

Polityka wybrana przez Holyart

  1. Nasz klient może zmienić zdanie w ciągu 30 dni od daty zakupu, z dowolnego powodu.
  2. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient. Nasi klienci mają przy tym swobodę wyboru kuriera, który najlepiej odpowiada ich potrzebom i jest dla nich najbardziej korzystny cenowo.
  3. Nasz klient może zwrócić towar, nawet jeśli opakowanie zostało otwarte, pod warunkiem że artykuły są nienaruszone i nieużywane.
  4. Nasz klient otrzyma zwrot pieniędzy lub wymianę towaru w czasie od 5 do 10 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu towaru.

Chcesz zwrócić artykuł?

1Pack

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta

Wyślij email wskazując numer zamówienia, artykuł, który chcesz zwrócić i czy preferujesz zwrot płatności za zamówienie czy wymianę.

2Pack

Zapakuj artykuły

Zapakuj starannie artykuły, które chcesz zwrócić i umieść wewnątrz paczki etykietkę zwrotu.

3Deliver

Przekaż kurierowi

Przekaż kurierowi paczkę do zwrotu według sposobu ustalonego z Biurem Obsługi Klienta.

4Refund

Zwrot płatności za zamówienie/Wymiana

Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu integralności towarów dokonamy zwrotu płatności za zamówienie lub wyślemy nowy artykuł w ramach wymiany.

WAŻNE

Prosimy uprzejmie: zapakować ze szczególną dbałością zwracany towar, w miarę możliwości używając tych samych, naszych opakowań, aby zagwarantować odpowiednie zabezpieczenie.

Holyart zastrzega sobie prawo do obciążenia kosztami zwrotu jedynie w przypadkum gdy zwracany artykuł zostanie uszkodzony i będzie ewidentne, że nie został zapakowany z należytą dbałością lub pospiesznie. Z tego powodu, zalecamy użycie oryginalnych opakowań i zabezpieczeń, w których artykuły zostały dostarczone lub opakowań o równoważnym poziomie bezpieczeństwa.

Nasza skrajna uczciwość wobec klienta wynika z chęci nawiązania szczerej i przejrzystej relacji: klient Holyart jest wymagający ale uczciwy i ufa nam, tak jak my ufamy jemu
.