Zwrot towaru

Chcesz zwrócić artykuł?

1. Wybierz artykuł

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub drogą mailową, wskazując produkt, który pragniesz zwrócić

2. Zapakuj artykuły

Zapakuj starannie artykuły, które chcesz zwrócić i umieść wewnątrz paczki etykietkę zwrotu

3. Przekaż do kuriera

Przekaż kurierowi paczkę do zwrotu według sposobu ustalonego z Biurem Obsługi Klienta (godzina i miejsce odbioru)

4. Zwrot kosztów

Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu integralności towarów dokonamy zwrotu kosztów

Zwrot towaru

Satysfakcja klienta jest dla nas piorytetem. Sprzedaż internetowa jest równoznaczna ze sprzedażą wysyłkową. Prawo wymaga od wykonujących tą działalność zagwarantowanie całkowitej gwarancji klientowi prawa do odstąpienia od umowy. Holyart nie tylko potwierdza tą zasadę zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy D.Lgs 21/2014 prawa konsumenta włoski, ale daje możliwość wglądu do tabeli porównawczej.

Polityka wybrana przez Holyart:

  • Nasz klient ma możliwość zmiany zdania w ciagu 30 dni od momentu zlożenia zamówienia podając jakikolwiek powód lub też bez żadnych wyjaśnień. Ma możliwość powiadomienia nas o tym w sposób jaki sam wybierze to jest drogą telefoniczną, przez Skypa , wysyłając fax;
  • w przypadku kiedy towar zostal dostarczony uszkodzony lub brakuje artykuły czy części to my zajmujemy się odebraniem towaru na nasz koszt. Zadaniem klienta jest tylko skontakotwanie się z nami telefonicznie, dzwoniąc na numer +39 0522 1722250 lub wysyłając maila na bok@holyart.pl dla potwierdzenia zwrotu towaru, który wcześniej zamówił bez ponoszenia żadnych opłat;
  • w przypadku kiedy towar dostarczony nie odpowiada oczekiwaniom klienta lub z innych powodów nie wymienionych wyżej to klient zamuje sie zwrotem danego towaru na swój koszt, wcześniej kontaktując się z nami telefonicznie, dzwoniąc na numer +39 0522 1722250 lub wysłając mail na bok@holyart.pl

UWAGA WAZNE : prosimy tylko o to aby towary do zwrotu byly zapakowane w sposób bezpieczny i jeśli jest to możliwe w to samo opakowania które było zapakowane przez nas, dzięki czemu gwarantuje to nie uszkodzenie produktu. La Pulcranet nie przyjmuje zwrotu produktu tylko i wylącznie jeśli będzie on zapakowany w sposób niezabezpieczony i niestabily, dlatego też prosimy o zwrot towaru zapakowanego tak samo jak był dostarczony. Dziękujemy.