Obraz na miedzianej tafli Grzech Pierworodny, Kaplica Sykstyńska, 45x75
Obraz na miedzianej tafli Grzech Pierworodny, Kaplica Sykstyńska, 45x75.
Reprodukcja wycinana w miedzi dzieła Michała Anioła, znajdującego się w Kaplicy Sykstyńskiej.
Ukazuje po lewej stronie Grzech Pierworodny z Adamem i Ewą kuszonymi przez węża, po prawej ich wygnanie z Edenu przez Archanioła Gabriela.
Dzieło umieszczone jest na podstawie z wielowarstwowego drewna morskiego, obciągniętej ręcznie wycinaną i polerowaną miedzianą płytą, zabezpieczonej lakierem antykorozyjnym.
Zawieszenie na haczyk...
Informacje i Charakterystyka
Obraz na miedzianej tafli Grzech Pierworodny, Kaplica Sykstyńska, 45x75.
Reprodukcja wycinana w miedzi dzieła Michała Anioła, znajdującego się w Kaplicy Sykstyńskiej.
Ukazuje po lewej stronie Grzech Pierworodny z Adamem i Ewą kuszonymi przez węża, po prawej ich wygnanie z Edenu przez Archanioła Gabriela.
Dzieło umieszczone jest na podstawie z wielowarstwowego drewna morskiego, obciągniętej ręcznie wycinaną i polerowaną miedzianą płytą, zabezpieczonej lakierem antykorozyjnym.
Zawieszenie na haczyk.
Obraz o wymiarach 42x72 cm autorstwa Pietro Vittorio Milaniego, znanego jako ''Victor'', artysty z Piemontu.
Artysta urodził się w Verbanii w kwietniu 1950 roku.
Po dwudziestu latach spędzonych w Wenecji Euganejskiej przeniósł się do Lombardii, do Abbiategrasso. Tam zaczął rozwijać swoją pasję do malowania na płótnie, z użyciem farb olejnych i akwareli.
Jako samouk impresjonista, odkrył później swoje zamiłowanie do pracy wycinania miedzi, materiału, który był mu najbliższy.
Wrodzona pasja do średniowiecza skłoniła go do odtwarzania bitew, turniejów, pieczęci, herbów, scen i przedmiotów inspirowanych książkami, freskami i historycznymi czasopismami, jak również do udziału w targach, rekonstrukcjach i wystawach w całych Włoszech.
Jako wszechstronny artysta, oprócz przedstawień historycznych jego prace obejmują również różnorodne przykłady współczesności.
Poprzez różnorodne tematy i motywy, zarówno w miedzi, jak i gipsie, ukazuje się przejście od dwuwymiarowości w serigrafii, malarstwie i freskach, do żywej i pulsującej trójwymiarowości.
W 2018 roku, dzięki spotkaniu z restauratorem, mistrzem galwaniki złota i srebra, zbliżył się do sztuki sakralnej.
Stworzył dzieła przedstawiające różne motywy religijne, na krzyżach, relikwiarzach, tabernakulach i portretach.
Jednym z najcenniejszych jego dzieł jest „Krzta Święta w stylu bizantyjskim”, bardzo wymagające, wyjątkowe i niepowtarzalne.
Niektóre z tych dzieł znajdują się w różnych świętych miejscach, takich jak: Bazylika Sanktuarium Matki Bożej z Tortony, Kościół Don Orione w San Remo, Kościół Świętego Michała Archanioła w Chioggia