Obraz stworzenie Adama, mosiądz ręcznie wygrawerowany, 45x80
Obraz stworzenie Adama, mosiądz ręcznie wygrawerowany, 45x80.
Wysokiej jakości relief z mosiądzu ręcznie wygrawerowany, przedstawiający Stworzenie Adama, inspirowany dziełem Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej.
Wykonany na wielowarstwowej strukturze drewnianej morskiej, pokrytej ręcznie grawerowaną mosiężną płytą, przybrązowioną i zabezpieczoną antyoksydacyjną powłoką.
Obraz o wymiarach 43x78 cm, z możliwością zawieszenia na haczyk.
Wykonany przez Pietro Vittorio Milaniego, znanego jako ''Victo...
Informacje i Charakterystyka
Obraz stworzenie Adama, mosiądz ręcznie wygrawerowany, 45x80.
Wysokiej jakości relief z mosiądzu ręcznie wygrawerowany, przedstawiający Stworzenie Adama, inspirowany dziełem Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej.
Wykonany na wielowarstwowej strukturze drewnianej morskiej, pokrytej ręcznie grawerowaną mosiężną płytą, przybrązowioną i zabezpieczoną antyoksydacyjną powłoką.
Obraz o wymiarach 43x78 cm, z możliwością zawieszenia na haczyk.
Wykonany przez Pietro Vittorio Milaniego, znanego jako ''Victor'', artystę z Piemontu. Milan urodził się w Verbanii w kwietniu 1950 roku.
Po dwudziestoletnim pobycie w Wenecji Euganejskiej, przeniósł się do Lombardii, do Abbiategrasso.
Tutaj zaczął rozwijać swoją pasję do malarstwa na płótnie, używając farb olejnych i akwareli.
Samouk-impressionista, później odkrył swoją miłość do ręcznego grawerowania mosiądzu, materiału, w którym czuł się najbardziej komfortowo. Wrodzona fascynacja średniowieczem skłoniła go do odtwarzania bitew, turniejów, pieczęci, herbów, scen i przedmiotów inspirowanych książkami, freskami i historycznymi czasopismami, biorąc udział w targach, rekonstrukcjach i wystawach w całych Włoszech.
Artysta wszechstronny, obok reprezentacji historycznych, jego prace obejmują także różnorodne przykłady współczesności.
Poprzez bardzo zróżnicowane tematy i motywy, w mosiądzu i gipsie, wyraża przejście od dwuwymiarowych serigrafii, obrazów i fresków do trójwymiarowego życia i pulsacji.
W 2018 roku, dzięki spotkaniu z restauratorem, mistrzem galwanizacji złota i srebra, zbliżył się do sztuki sakralnej.
Realizuje prace przedstawiające różne religijne motywy na krzyżach, relikwiarzach, tabernakulach i portretach.
Jedno z najcenniejszych dzieł, '', średniowieczne, dużo trudu wymagające, jedyne i niepowtarzalne.
Niektóre prace znajdują się w różnych świętych miejscach, w tym: Bazylice Sanktuarium Matki Bożej Stróż Tortony, Kościele Don Orione w San Remo, Kościele Świętego Michała Archanioła w Chioggia.