Płaskorzeźby 4 Ewangelistów na ambone z miedzi, ręcznie grawerowanej, 25x25
Płaskorzeźby 4 Ewangelistów na ambone z miedzi, ręcznie grawerowanej, 25x25.
Przedstawienia 4 Ewangelistów na strukturze z wielowarstwowego drewna morskiego z wykończeniem z miedzi ręcznie grawerowanej i pokrytej galwanicznym złotem i srebrem oraz zabezpieczone antyutleniaczą zapponaturą.
Ramki z mosiądzu pozłacanego.
Montaż za pomocą zawiasu na spodzie.
Dzieła mają wymiary 24x24 cm i zostały wyprodukowane przez Pietro Vittorio Milani, znanego jako ''Victor'', artystę z Piemontu.
Urodzony w Verban...
Informacje i Charakterystyka
Płaskorzeźby 4 Ewangelistów na ambone z miedzi, ręcznie grawerowanej, 25x25.
Przedstawienia 4 Ewangelistów na strukturze z wielowarstwowego drewna morskiego z wykończeniem z miedzi ręcznie grawerowanej i pokrytej galwanicznym złotem i srebrem oraz zabezpieczone antyutleniaczą zapponaturą.
Ramki z mosiądzu pozłacanego.
Montaż za pomocą zawiasu na spodzie.
Dzieła mają wymiary 24x24 cm i zostały wyprodukowane przez Pietro Vittorio Milani, znanego jako ''Victor'', artystę z Piemontu.
Urodzony w Verbanii w kwietniu 1950 roku. Po dwudziestu latach spędzonych w Wenecji, przeniósł się do Lombardii, do Abbiategrasso.
Tam zaczął rozwijać swoją pasję do malowania na płótnie, używając farb olejnych i akwareli.
Impresjonista samouk, później odkrył zamiłowanie do ręcznego grawerowania miedzi, materiału, który był mu najbliższy.
Z natury pasjonat epoki średniowiecza, wzbudził jego zainteresowanie w tworzeniu bitew, turniejów, pieczęci, herbów, scen i obiektów inspirowanych książkami, freskami i historycznymi czasopismami oraz uczestniczenia w targach, rekonstrukcjach i wystawach w całych Włoszech.
Jako wszechstronny artysta, oprócz przedstawień historycznych, jego twórczość obejmuje także różnorodne przykłady współczesności. Przez różnorodne tematy i motywy, zarówno w miedzi, jak i gipsie, można zobaczyć przejście od dwuwymiarowego malarstwa, serigrafii i fresków do trójwymiarowej formy.
W 2018 roku, dzięki spotkaniu z restauratorem, mistrzem galwaniki złota i srebra, zainteresował się sztuką sakralną.
Stworzył dzieła przedstawiające różne motywy religijne, na krzyżach, relikwiarzach, tabernakulach i portretach.
Jednym z najwartościowszych jego dzieł jest „Chrzcielnica w stylu bizantyjskim”, bardzo wymagająca, wyjątkowa i niepowtarzalna.
Niektóre z jego dzieł znajdują się w różnych miejscach sakralnych, m.in.: w Bazylice Sanktuarium Matki Bożej z Guardia w Tortona, w Kościele Don Orione w San Remo, w Kościele św. Michała Archanioła w Chioggii.