Pasterz łapiący gęś szopka 30 cm Angela Tripi
Pasterz łapiący gęś szopka 30 cm Angela Tripi. 
Scena zabawna i bardzo realistyczna. Pasterz wraca do domu po całym dniu spędzonym na polu przy wypasie owiec. 
Nagle gęś decyduje bronić swego terytorium i ściera się z ogromną prędkością z człowiekiem i jego trzodą. Ale pasterz nie pozwala się zastraszyć i natychmiast odgania gęś.
Giętka pozycja i wyraz twarzy pasterza opowiadają o nim i o tej sytuacji. Pozycja gęsi zaś jest śmieszna, ponieważ przedstawia ją w chwili strachu.
Każda figura szopki Ange...
Dostawa Kurierem
w ciągu 4-5 dni
Reso prodotti GRATUITO
SATYSFAKCJA LUB ZWROT KOSZTÓW W CIĄGU 30 DNI
Informacje i Charakterystyka
Pasterz łapiący gęś szopka 30 cm Angela Tripi. 
Scena zabawna i bardzo realistyczna. Pasterz wraca do domu po całym dniu spędzonym na polu przy wypasie owiec. 
Nagle gęś decyduje bronić swego terytorium i ściera się z ogromną prędkością z człowiekiem i jego trzodą. Ale pasterz nie pozwala się zastraszyć i natychmiast odgania gęś.
Giętka pozycja i wyraz twarzy pasterza opowiadają o nim i o tej sytuacji. Pozycja gęsi zaś jest śmieszna, ponieważ przedstawia ją w chwili strachu.
Każda figura szopki Angeli Tripi charakteryzuje się ogromnym bogactwem szczegółów. Artystka inspiruje się starożytnym światem arabskim, przetwarzając historię i zwyczaje nadaje wyraz swej osobistej interpretacji ówczesnych postaci. 
Podczas gdy figury z terakoty tradycyjnej szopki budowane są począwszy od szkieletu odzianego w ubrania, do którego zostają dodane kończyny (ręce, stopy i głowa), figury Angeli Tripi posiadają ciało całkowicie uformowane, tzn. zostają umodelowane nagie, a następnie odziane w tkaniny i drobną biżuterię, szczegóły zdolne nadać figurze zdumiewającego realizmu.
Artystka ma zdolność nadania własnym dziełom osobowości, uroku i charyzmy. Często widoczne są wyraźnie detale takie jak zmarszczki, uśmiechy, ścięgna, napięte mięśnie.
A przede wszystkim, podczas gdy tradycyjna figura poprzez statyczność gestu przypomina zawód lub postać, podziwiając te dzieła uświadamia sobie człowiek, że istnieje historia tych twarzy i tych spojrzeń, życie, które Tripi "fotografuje" w określonym momencie.
Rzemieślnicze wykonanie każdej figury sprawia, że każda z nich jest zawsze odmienna, a zatem unikalna.