Sposoby płatności

Wiele sposobów płatności i w 100% bezpiecznych, aby wyjść na przeciw twoim potrzebom: w Holyart.pl możesz zapłacić jedną z następujących opcji płatności: .

  • Serwis Przelewy24: szybki przelew internetowy, płatność BLIK, wypełniony druk do przekazu tadycyjnego
  • Karta kredytowa (Visa, Mastercard, Diners, American Express)
  • Zagraniczny przelew bankowy
  • Amazon Pay
  • Paypal
  • Przy odbiorze (TYLKO na terenie Włoch)

 

Płatność Przelewy 24

W Holyart możesz zapłacić za pośrednictwem serwisu Przelewy24 wybierając najwygodniejsza dla Ciebie opcję płatności spośród następujących:

  • szybki przelew internetowy,
  • BLIK
  • Wypełniony formularz przekazu tradycyjnego

Jak to działa?

Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, w którym wskażesz preferowaną opcję płatności.

W Przypadku płatności szybkim przelewem należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.

System płatności mobilnych BLIK pozwala użytkownikom telefonów na dokonywanie płatności również online. Dla każdej transakcji generowany jest jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który można wykorzystać przez dwie minuty. Wystarczy tylko telefon, aby szybko zapłacić za zakupy on-line (nie trzeba posiadać karty kredytowej ani dostępu do konta internetowego).  

Częściowo wypełniony formularz przekazu tradycyjnego jest dostępny do pobrania z listy. Otrzymuje się następnie numer transakcji drogą mailową. Po wydrukowaniu formularza należy dokonać wpłaty najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

Twoje zakupy są bezpieczne!

System Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

 

KARTA KREDYTOWA

Jakie karty kredytowe są akceptowane?

Akceptujemy Visa, Visa Electron, Postepay, MasterCard i American Express.

Jak działa płatność Kartą kredytową?

Po tym jak wypełnione zostaną wymagane pola, dane twojej karty kredytowej zostaną przekazane, za pomocą bezpiecznego połączenia kryptografowanego SSL (Secure Socket Layer), bezpośrednio do Banku Sella celem autoryzacji i obciążenia należnością. To oznacza, że nie jesteśmy w stanie, w żadnym momencie procedury zakupu i w żadnym przypadku, poznać poufne informacje odnośnie właściciela ani też numeru karty. Do nas dotrze jedynie autoryzacja otrzymana od zarządzającego kartą.

Dla kolejnych zakupów przy użyciu karty kredytowej użyjemy tokenu otrzymanego od Banku Sella, czyli kodu do autoryzacji i obciążenia karty należnością za twoje zamówienie. Ten kod nie pozwala na uzyskanie w jakikolwiek sposób informacji o twojej karcie kredytowej. Tylko bank jest w stanie to wykonać. Dlatego też nie będziesz musiał wprowadzać podczas każdego zakupu danych twojej karty kredytowej i w ten sposób twoje zakupu będą jeszcze prostsze, szybsze i bezpieczniejsze.

Kiedy będzie dokonane obciążenie mojej karty kredytowej?

Należność odnośnie danego zakupu zostanie pobrana z twojej karty kredytowej tylko w chwili potwierdzenia wysyłki twojego zamówienia. To oznacza, że nie nic nie zapłacisz, póki nie powierzymy twojej paczki kurierowi.

Kiedy zaś potwierdzisz twoje zamówienie, zostaniesz poproszony o autoryzację wartości EURO 1,00, aby potwierdzić ważność twojej karty kredytowej. Autoryzacja płatności jest pewną miarą bezpieczeństwa, używaną do ochrony klientów, umożliwiającą weryfikację ważności twojej karty i/lub dostępności środków. Autoryzacja płatności nie jest obciążeniem należnością.

W poszanowaniu ustaleń, które zawarłeś z tym, kto emitował kartę, będziesz mógł znaleźć kwotę w EURO 1,00 na twoim wyciągu z karty. Potwierdzamy ci, że nie chodzi o obciążenie należnością. Niektóre banki pokazują autoryzację płatności jako “obciążenia w toku”. Skontaktuj się z twoim bankiem, aby otrzymać dodatkowe informacje w kwestii procedur autoryzacji i czasu uwolnienia zablokowanych funduszy.

W przypadku, w którym zdecydujesz usunąć zamówienie, wartość, którą bank zarezerwował dla tej autoryzacji, może okazać się niedostępna maksymalnie do 35 dni od daty usunięcia. Ten przedział czasowy został ustalony przez twój bank i jest niezależny od Holyart.

Dlaczego została odrzucona moja karta kredytowa?

Twoja karta może zostać odrzucona z różnych przyczyn.

  • Wymagane dane nie pokrywają się z danymi twoimi karty. Zwykły błąd podczas wprowadzania w jednym z pól może spowodować odrzucenie operacji.
  • Przekroczyłeś limit twojej karty. Możliwe, że przekroczyłeś limit kredytowy. Twój bank może dać ci wszystkie niezbędne informacje odnośnie twojej karty i możliwości płatności. 
  • Twoja karta kredytowa straciła ważność. Możesz próbować błędnie użyć karty, która straciła ważność: sprawdź dobrze daty na karcie.

W przypadku, kiedy wystąpią te lub inne problemy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Transakcje za pomocą karty kredytowej są bezpieczne?

Absolutnie tak.

Twoje zakupy w Holyart są gwarantowane przez systemy płatności zarządzane przez Bank Sella S.p.a., który przyjął system ochrony SSL (Secure Socket Layer) z certyfikatem Verisign. Ten system zajmuje się kryptowaniem wprowadzanych informacji w taki sposób, aby sprawić niemożliwym ich przechwycenie przez zewnętrznych użytkowników.

Jako dodatkową miarą bezpieczeństwa, ustawiliśmy system kontroli połączony z adresem wysyłki zamówienia: jeśli płacisz poprzez token, ale wybierasz dostawę zamówionych towarów na inny adres, aniżeli ten użyty wcześniej, będziesz musiał od nowa wprowadzić dane twojej karty kredytowej. W ten sposób, nawet jeśli ktoś wszedłby w posiadanie nazwy i hasła, których ty używasz, aby zalogować się do twojego konta Holyart, nie mógłby użyć twojej karty kredytowej celem wysyłki towaru na inny adres od twojego.

Dane twojej karty są zarządzane przez Bank Sella S.p.a. na żądanie Pulcranet srl. W żadnym momencie tej procedury zakupu i w żadnym przypadku dla nas i dla kogokolwiek innego jest możliwe poznanie poufnych danych odnośnie właściciela ani numeru karty. Do nas dotrze wyłącznie autoryzacja udostępniona przez zarządzającego kartą. Ta procedura jest absolutnie bezpieczna i gwarantuje kompletnie zarówno kupującemu, jak i sprzedającemu: system kryptografii SSL gwarantuje w rzeczywistości, że nikt nie może w żaden sposób przeczytać informacji wysłanych przez Internet.

 

PRZELEW BANKOWY

Wybierając przelew bankowy jako metodę płatności, kliknięcie na przycisk “Dokończ zamówienie” wyśle do naszych systemów twoje zamówienie bez dodatkowych kroków. Zostaną ci przekazane drogą mailową zarówno informacje z podsumowaniem zamówienia, jak i te niezbędne do zlecenia przelewu.

W jakim czasie mogę zlecić przelew?

Przelew bankowy powinien zostać zlecony w ciągu 3 dni roboczych od zamówienia;

Kto jest odbiorcą Przelewu Bankowego i co mam podać w jego tytule?

Wykonać Przelew Bankowy na:

Pulcranet Srl - Unicredit Banca d'Impresa - Filiale 06791 Sassuolo - Modena

ABI: 02008

CAB: 67015

C/C: 000030074540

IBAN: IT 42 N 02008 67015 000030074540

BIC SWIFT = UNCRITM1MM1

Tytuł: twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, dzień zamówienia.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Twoje zamówienie zostanie przetworzone w momencie otrzymania kwoty za pośrednictwem przelewu. Do czasu dostawy konieczne jest zatem doliczenie czasu, w jakim otrzymamy należność przekazaną przelewem.

 

AMAZON PAY

Za pomocą Amazon Pay, możesz użyć informacji już zapamiętanych w twoim koncie Amazon, aby dokonać zakupu w Holyart bez konieczności wprowadzania od nowa danych osobowych i odnośnie płatności.

AmazonPay jest szybkim i bezpiecznym systemem płatności. Po wyborze AmazonPay pojawi się nowe okno, w którym należy podać dane logowania do twojego konta Amazon, aby dokończyć zakup w Holyart.

Dodatkowe informacje: https://pay.amazon.eu/using-amazon-pay

 

PAYPAL

PayPal jest sposobem płatności bardzo prostym, szybkim i niezawodnym, bardzo rozpowszechnionym w sieci internetowej, który pozwala dokonać zakupu bez

konieczności wprowadzania danych karty kredytowej.

Wybierając płatność za pośrednictwem PayPal, zostaniesz przekierowany na stronę internetową PayPal, gdzie będziesz mógł się zalogować podając twój adres e-mail o twoje hasło.

Po zalogowaniu będziesz mógł użyć wszystkie karty kredytowe zapamiętane na twoim koncie Paypal, aby dokończyć twoje zakupy w Holyart.

 

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Wybierając jako metodę płatności płatność przy odbiorze, będziesz mógł zapłacić kwotę za twoje zamówienie bezpośrednio kurierowi w chwili dostawy. Płatność może zostać dokonana przy użyciu:

  • GOTÓWKI: dla zamówień poniżej 1.000,00 Euro
  • CZEKU OKRĘŻNEGO: dla zamówień powyżej 1.000,00 Euro

W przypadku płatności czekiem okrężnym konieczne jest jego wystawienie na PULCRANET SRL i wysłanie jego ksera faksem lub e-mailem zanim zostanie dokonana wysyłka.

Dla płatności przy odbiorze wymaga się dołączenia dodatkowej kwoty w wysokości 4 euro, jasno wskazanej w podsumowaniu zamówienia. Ta metoda płatności jest dostępna WYŁĄCZNIE dla wysyłek na terenie Włoch.

 
Ponad 3800
wystawione
przez naszych Klientów.